Kiedy tworzone sa rozliczenia?
Wypłaty dla właścicieli realizujemy co miesiąc, najpóźniej do 10. dnia danego miesiąca, za miesiąc poprzedni.
Rozliczenia czynszu są przygotowywane w okresie od 1. do 10. dnia danego miesiąca, za miesiąc poprzedni.
Wypłaty do właścicieli nieprowadzących działalności są przelewane po stworzeniu rozliczenia za dany miesiąc. RENTUJEMY stara się realizować przelewy tak, aby znalazły się na koncie właściciela przed tą datą.
W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej, przed zrealizowaniem płatności czekamy na poprawnie wystawioną fakturę VAT zgodną z wygenerowanym rozliczeniem i RENTUJEMY opłaca te faktury niezwłocznie po ich otrzymaniu i weryfikacji.
Dla każdego miesiąca przygotowujemy szczegółowy wyciąg z rozliczenia najmu. Podstawą do jego sporządzenia są wymeldowania gości za dany miesiącu.
Możliwe różnice w kwocie rozliczenia
Kwota rozliczenia może różnić się od wcześniejszych prognoz z następujących powodów:
Wypłacamy zaliczki na czynsz, aby wygładzić zmienność przychodów.
W miesiącu mogły zostać wykonane naprawy, które wpłynęły na ostateczną kwotę rozliczenia.
Mogły zostać dokonane korekty poprzednich wyciągów w przypadku wcześniejszych błędów.
Każda rezerwacja jest weryfikowana pod względem poprawności finansowej, jednak czasami mogą wystąpić błędy w raportowaniu rezerwacji z portali. Przekazujemy właścicielom informacje w czasie rzeczywistym, dokładnie tak, jak są raportowane. Jednak podczas weryfikacji możemy wykryć te błędy i odpowiednio je skorygować.
Pobranie rozliczenia
W przypadku pytań zalecamy sprawdzenie danej pozycji w rozliczeniu. Rozliczenie w formacie PDF można pobrać pod adresem: https://www.rentujemy.com/payouts.
Jeśli mają Państwo pytania lub uwagi dotyczące konkretnej pozycji na rozliczaniu, zachęcamy do kontaktu.